понеділок, 4 вересня 2023 р.

Всеукраїнська програма ментального здоров’я “Ти як?”

В Україні стартувала Всеукраїнська програма ментального здоров’я “Ти як?”


«Ти як?» – це просте запитання стало головним для українців з початку вторгнення. З нього починаються дописи, повідомлення близьким, телефонні розмови, способом піклування і виявом любові.  Війна – це не тільки страх, але й стрес, біль, ненависть, образа, нерозуміння та багато інших емоцій, які слід розуміти, сприймати та контролювати. Тому задля швидкої та якісної боротьби необхідна підтримка як і рідних, так й професіоналів своєї сфери, які можуть роз’яснити та порадити, які слід діяти, та як себе заспокоїти. Згідно з дослідженнями, 70% українців кажуть в опитуваннях, що відчувають стрес або сильну знервованість. При цьому лише 2% звертаються по психологічну допомогу. Цю разючу різницю має на меті подолати Всеукраїнська програма ментального здоров’я

Програма Ти як? – це комунікаційна кампанія у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я за ініціативою Олени Зеленської, яка стартувала 24 березня.  Мета – піклування про ментальне здоров’я перетворилося для українців на щоденну звичку.

У програмі можна отримати відповідь на конкретні поради:

  • Як подолати стрес;
  • Як впоратись з тривожністю;
  • Як врівноважити свій стан;
  • Куди звертатись за допомогою.
Гаряча лінія кризової допомоги підтримає у найважчі моменти.
Телефонуйте: 0800 33 20 29, цілодобово та безплатно.
https://www.howareu.com/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.