понеділок, 11 грудня 2023 р.

ЯКЩО В ДИТИНИ ШОКОВИЙ СТАН

НАШЕ ЗАВДАННЯ:

  • Надати відчуття безпеки, контакту з нами
  • Повернути дитину в контакт із реальністю
  • Дати можливість діяти самій
  • Підтримати
  • Зафіксувати те, що ситуація закінчилась
  • Відновити хронологію подій

НАШІ ФРАЗИ: 

◾ Я З ТОБОЮ. 

◾ Я МАМА. 

◾ Я З ТОБОЮ ТИ МЕНЕ БАЧИШ? КИВНИ. 

◾ ЯК ТЕБЕ ЗВУТЬ? 

◾ ЯК МЕНЕ ЗВУТЬ? 

◾ СТИСНИ МОЮ РУКУ 

◾ ДИХАЙ РАЗОМ ЗІ МНОЮ (МОЛОДЕЦЬ!!!) 

◾ МЕНІ ПОТРІБНА ТВОЯ ДОПОМОГА (ТРИМАЙ СВОЮ ІГРАШКУ, НЕСИ ПЛЯШКУ З ВОДОЮ) ПОРАХУЙ, СКІЛЬКИ КРОКІВ ДО… СКІЛЬКИ ЛЮДЕЙ В ЗЕЛЕНОМУ…. ТИ МОЛОДЕЦЬ 

◾ ЦЕ БУЛО СКЛАДНО, АЛЕ ТИ САМ/-А ВПОРАВ(-ЛА)СЯ УСЕ СКІНЧИЛОСЯ. ТРИВОГА ЗАКІНЧИЛАСЯ. МИ В БЕЗПЕЦІ.

За матеріалами "Стресостійке дитинознавство" С.Ройз 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.