Важливо пам’ятати, що аудіальний канал сприйняття під час звуку сирен перебуває в особливому навантаженні, тож його потрібно чимось «зайняти». А під час стресу ігри дітей можуть бути трохи «регресивними» – старші діти можуть знов грати в ігри для малечі.
ГОЛОС
- Співати гуртом.
- Слухати в навушниках аудіоказки та музику.
- Узяти із собою гітару, влаштувати для всіх концерт.
ТІЛО
- Пластилін (зараз ліпити може бути ефективніше, ніж малювати). Зараз діти частіше ліплять
- За можливості взяти із собою подушки, будь-що, щоб зробити халабуду.
- Нитки, щоби навкруги себе «окреслити» коло безпеки.
- Орігамі.
- Кінетичний пісок.
- Робити мотанки з хусточок і роздавати дітям у сховищі.
- Вчитися жонглювати.
- Чарівні доторки.
- Уявити, що тіло – музичний інструмент, і кожна частина тіла виконує свій звук. Торкатися долонею, щоби дитина співала, мугикала, кукурікала тощо.
- Я – тваринка. Показати жестом, позою, звуками якусь тваринку. Інший гравець має вгадати (образ тварин завжди «про життєвість»).
- Видувати мильні бульбашки.
НАСТІЛЬНІ ІГРИ
- Шахи й шашки. До того ж шашки – збивати щиглями (нам потрібні «агресивні дії»).
- Будь-які настільні ігри.
- Карти. Чим простіша (тупіша) гра, тим краще.
- Розставляти доміношки і влаштовувати «ланцюгову реакцію».
МАЛЮВАТИ
- Мандали, хатинки, веселки.
- Мрію.
- Найбезпечніше, захищене місце.
- Те, що хочеться робити одразу після війни.
- Розмальовки.
- Робити янголів.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.